Таргетована реклама (Social Media PPC) — інструмент performance маркетингу та реклами у соціальних мережах, наприклад, Facebook, Instagram. На відміну від контекстної реклами, таргетинг орієнтується не на ключові слова, а на портрети клієнтів, спрямований саме на тих користувачів, які максимально зацікавлені у ваших товарах або послугах, і вже готові стати вашим клієнтом.
Що входить у налаштування?
Реєстрація та налаштування Facebook Business Manager (або Meta Business Suite).
Налаштування Facebook Ads Manager.
Встановлення Facebook Pixel (Google Tag Manager/підготовка ТЗ для програміста).
Налаштування web-подій на сайті та конфігурації веб-подій.
Підготовка ТЗ для програміста з налаштування Facebook Conversions API.
Контроль налаштування Facebook API.
Підготовка ТЗ програмісту для підтвердження домену у Facebook Business Manager.
Підготовка ТЗ для програміста щодо створення Facebook Product Feed.
Створення Facebook Product Feed та угрупування товарів.
Аналіз конкурентів.
Підбір та створення аудиторій для рекламних кампаній (РК).
Підготовка ТЗ для дизайнера щодо створення рекламних креативів.
Розробка та створення рекламних креативів і текстів.
Підготовка макету РК для затвердження з клієнтом.
Створення та налаштування РК.
Контроль ефективності РК, оптимізація.
Масштабування.
Звітність.
Етапи роботи
1 Брифування Знайомство із вашим бізнесом: поточним станом, задачами, “болями”, очікуваннями та перспективами.
2 Підготовка та налаштування рекламного облікового запуску Спочатку ми проводимо підготовчі роботи - налаштовуємо Facebook Business Manager (Meta Business Suite), Facebook Ads Manager, встановлюємо Facebook Pixel тощо.
3 Аналітика Аналізуємо рекламу конкурентів, нішу, продукт/послугу, цільову аудиторію. Визначаємо цілі та розробляємо стратегію просування.
4 Підготовка та запуск рекламної кампанії Далі ми разом із замовником створюємо рекламні креативи, тексти, затверджуємо і запускаємо таргетовану рекламу.
5 Аналіз та оптимізація Отримуємо перші заявки (ліди). Аналізуємо отримані результати. Надаємо пропозиції щодо покращення результатів. Вносимо зміни.
6 Масштабування Після того як отримали стабільні, успішні результати від реклами, шукаємо нові варіанти для помноження результату.
Найчастіші запитання
Які переваги таргетованої реклами в соціальних мережах Особливість таргетингу у тому, що рекламні оголошення виглядають як звичайний пост від імені сторінки Facebook або акаунта Instagram. Вони не нав’язливі, тому добре привертають увагу користувачів. Єдине, що їх відрізняє - це невелика позначка “Реклама”.
Серед переваг:
лояльна аудиторія,
широке охоплення (той же Facebook входить у п’ятірку найбільш відвідуваних сайтів),
широкий вибір інструментів для точного налаштування ЦА,
бюджетний старт,
одразу видимі результати, можливість відстежувати ефективність,
покупці стають вашими підписниками, а отже постійними клієнтами тощо.
Кому потрібна таргетована реклама?
Таргетована реклама може бути корисною однаково і для стартапів і для зрілого бізнесу. Так, для тих, хто лише шукає нішу чи затребуваний продукт, таргет - ідеальний інструмент для тестування гіпотез. При відносно малих затратах він дозволяє швидко охопити як широкі кола цільової аудиторії, так і знайти дуже специфічних користувачів.
Для вже налаштованого бізнесу таргетована реклама може бути як основним джерелом продажу товарів чи послуг, так і способом прогріву аудиторія, або інструментом ретаргету для повернення старих клієнтів. Крім того, таргетована реклама необхідна для того, щоб компанія постійно знаходилася в інфополі.
Скільки коштує таргетована реклама?
Поріг входу у таргетинг в соціальних мережах відносно бюджетний. Стартувати можна і від 200 грн. Але стелі витрат немає. У великих міжнародних корпорації витрати на таргетинг можуть сягати сотні тисяч доларів.
Ціна формується індивідуально і залежить від низки факторів: ніші, якості товару, сезону, країни, впізнаваності компанії чи бренду, пропозиції, якості креативу тощо. Ви можете надіслати заявку, щоб наш фахівець допоміг вам розрахувати вартість просування — це безплатно і ні до чого не зобов'язує.
Коли можна побачити результат просування?
Якщо у разі SEO-просування перші результати можна побачити приблизно через 6 місяців після старту співпраці. То контекстна і таргетована реклама дозволяють практично відразу отримати заявки (ліди) й продажі. Тому можна швидко підкорегувати рекламні оголошення, ЦА, бюджет або інші налаштування.
Найбільш ефективним таргет може бути для трендових товарів, дитячих та жіночих речей, косметики, курсів, подій тощо. Найкраще спрацьовують яскраві та незвичні креативи, відео, “каруселі” фото із товарами.
Замовити зворотний дзвінок
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності