Вибір оптимальних регіонів (країн, міст, районів міста) для показу реклами;
Вибір Цільової аудиторії;
Складання текстів оголошень;
Додавання додаткових посилань та номерів телефону до оголошення;
Написання додаткового опису в оголошеннях;
Налаштування ремаркетингу;
Виведення сайту у лідеру аукціону;
Рекомендації щодо внутрішньої оптимізації сайту;
* Можливість ведення кампанії на вашому обліковому записі ** Протягом місяця ми корегуємо ставки та рекламні оголошення, додаємо мінус-слова, надаємо рекомендації щодо зміни розподілення бюджету рекламних компаній тощо
Бонуси:
Від 10 000 грн на рекламу для нових Рекламних кабінетів
Налаштування доступу до статистики реклами (Google Analytics та аналітика сайту)
Етапи роботи
1. Брифування Знайомство із вашим бізнесом: поточним станом, задачами, “болями”, очікуваннями та перспективами.
2. Аналітика Аналізуємо сайт, конкурентів, нішу, продукт/послугу, цільову аудиторію. Визначаємо цілі та розробляємо стратегію просування.
3. Налаштування Готуємо сайт до запуску реклами: складаємо план оптимізації сайту та контенту зокрема, підбираємо ключові слова, підключаємо сервіси (Analytics, Ads, Merchant Center, Tag Manager, Google maps та інше).
4. Запуск Запускаємо рекламу в Google в пошуковій системі (залежно від обраного каналу).
5. Аналіз та оптимізація Отримуємо перші заявки. Аналізуємо отримані результати. Надаємо пропозиції щодо покращення результатів. Вносимо зміни.
6. Масштабування Після того як отримали стабільні, успішні результати від реклами, шукаємо нові варіанти для помноження результату.
Найчастіші запитання:
Що таке Пошукова реклама Google Ads?
Google Ads (раніше Google AdWords) — це сервіс від компанії Google з набором інструментів для створення реклами в пошуковій системі Google, а також на партнерських сайтах в контекстно-медійній мережі та в YouTube. Вона є одним із найефективніших інструментів маркетингу, оскільки користувачам такі оголошення показують у відповідності до їхніх пошуковими запитами, інтересів або поведінки в мережі. Оголошення виглядають практично ідентично звичайним результатам пошуку і мають єдину відмінність – маленьку плашку “Реклама”.
Як працює Google реклама?
Коли користувач вводить певний запит у пошуковий рядок, Google показує релевантні оголошення на основі ключових слів, які були використані у запиті. Рекламодавці, які бажають, щоб їх оголошення показувалися на сторінці результатів, задають ставки для ключових слів, які братимуть участь у внутрішньому системному аукціоні між рекламодавцями з такими самими ключовими словами. У того, в кого з них найбільш ефективне оголошення з високою ставкою, той і буде показуватися вище у пошуковому запиті.
Переваги оголошень в Google?
Реклама в Google має цілу низку переваг, що робить її одним із найпопулярніших інструментів маркетингу:
Це відносно бюджетний вид реклами, якщо розглядати співвідношення витрати-окупність;
Низький ціновий поріг для старту (від 200 грн/день);
Можливість показувати рекламу “гарячій” аудиторії, тобто тій, яка вже готова здійснити покупку чи замовити послугу;
Рекламу можна налаштувати за географічним принципом, тобто показувати для конкретної країни, міста, навіть району;
Гнучкість управління налаштуваннями;
плата стягується лише якщо хтось здійснює цільову дію (натискає на оголошення, переходить на сторінку, купує товар тощо);
Можливість відстеження ефективності;
Розширена аналітика тощо.
Що дає інтернет-реклама бізнесу?
Google дає можливість охопити потрібну цільову аудиторію. Адже доступні різні методи налаштування, які дозволяють звертатися до потенційних клієнтів саме в той момент, коли вони шукають ваші товари або послуги. Зокрема можна підбирати “глядачів” реклами за віком, статтю, типом гаджета, місцем проживання тощо. Більше того, якщо людина одного разу цікавилася певним товаром, послугою чи заходила на ваш сайт, можна налаштувати рекламу таким чином, що ваші оголошення будуть “наздоганяти” користувача по всьому інтернету.
Чи підійде Google реклама моєму бізнесу?
Google Ads - це універсальний інструмент, який стає ефективним засобом просування будь-яких сайтів та продажу товарів чи послуг. Але перш, ніж пробувати запускати рекламу, потрібно провести елементарну аналітику:
Чи буде окупатися реклама? Які максимальні витрати ви можете дозволити собі на рекламу, щоб ціна товару/послуги їх перекрила?
Яка тематика вашого бізнесу та статистика попиту на ваш товар/послугу? Тобто чи дійсно вони затребувані у вашому регіоні і чи шукають їх саме через мережу?
Чи маєте ви бюджет, щоб забезпечити неперервність інвестицій в Ads хоча б протягом кількох місяців?
Якщо на всі три запитання ви відповіли ствердно, то можна запускати!
Коли я побачу результат від РРС? Терміни, коли контекстна реклама почне окупатися залежать від низки факторів. Зазвичай рекламним компаніям потрібно від кількох днів до кількох тижнів, щоб “навчитися”. І вже можна отримувати перший прибуток та робити певні висновки. Але іноді потрібно кілька місяців, щоб реклама принесла зиск.
Окрім того, на ефективність рекламних компаній впливає цілий комплекс факторів:
якість налаштування;
тексти рекламних оголошень та якість креативів/фото товарів і послуг;
на скільки комплексно підійшли до маркетингу загалом;
якість сайту та цільових сторінок зокрема;
конкурентність ніші;
розмір бюджету на рекламу;
відгуки на мапі тощо.
Навіть найліпше налаштування Ads та величезні бюджети можуть не спрацювати, якщо є прогалини в юзабіліті сайту чи зараз не сезон на цей товар.
Саме тому ми пропонуємо комплексний підхід до просування сайтів! У нашій команді працюють досвідчені маркетологи, копірайтери, таргетологи, SEO та РРС.
Замовити зворотний дзвінок
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності