Виведення сайту у ТОП Google у Києві, Львові, Одесі та по всій Україні
Пошукова оптимізація сайту або ж SEO (англ. search engine optimization) простими словами – це комплекс заходів щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації сторінок сайту, спрямованих на підвищення його позицій у пошуковій видачі за ключовими запитами. Річ у тім, що та ж компанія Google зацікавлена показувати користувачам якісний та корисний контент, щоб вони більше часу проводили в цій системі. А отже пошукова видача намагається на перших позиціях пропонувати шукачам той контент, який, на її думку, буде для них найбільш релевантним.
Пошукова система Google оцінює сайти більше, ніж за трьома сотнями факторів ранжування. Зокрема це якість, затребуваність та унікальність контенту, довжина title, наявність мікророзмітки, Alt зображень, так звані “хлібні крихти", коректність url та багато іншого. Причому Google періодично запроваджує якісь зміни, за якими необхідно слідкувати та впроваджувати їх на сайті.
З якими інструментами SEO просування сайту ми працюємо:
Технічний аудит вашого веб-сайту;
Аудит ніші
Підбір ключових слів для посадкових сторінок, сторінок товарів та статей;
Внутрішня оптимізація: покращення контенту та структури сайту
On Page SEO
Google Maps SEO
Зовнішня оптимізація: купівля зовнішніх посилань
Налаштування та ведення аналітики
Для того, щоб ваш сайт потрапив у TOP Google, найголовніше, що слід зробити - грамотно підібрати ключові слова та фрази. Це дозволить розкрутити ваш сайт, зробити його корисним та цікавим для потенційних клієнтів. При цьому семантика повинна підбиратись відповідно до тематики сайту, цільової аудиторії та конкурентів, які займають перші сходинки у пошукової видачі в ніші. При чому контент має бути оригінальним. Адже крадений, згенерований за допомогою штучного інтелекту чи просто перекладений з іншої мови не матиме такого ефекту.
Які послуги SEO-просування ми пропонуємо:
Аналіз конкурентів;
Збір і кластеризація семантики, формування релевантних ключових запитів;
Формування мета-тегів (title, description, h1)
Налаштування технічних файлів на сайті (robots.txt, sitemap.xml, sitemap.html);
Оптимізація контенту Вашого сайту (картинки, характеристики, опис товарів):
створення нових сторінок сайту під ключові запити користувачів;
написання ТЗ для копірайтерів на посадкові сторінки;
написання ТЗ для копірайтерів на блог;
ведення блогу. Написання статей;
Технічний SEO аудит сайту, зокрема мобільної версії сайту, та формування ТЗ програмісту для покращення юзабіліті;
Налаштування ЧПУ на сайті (friendly URL);
Закупівля посилань на біржах, крауд-маркетинг, лінкбілдинг;
Звіт про виконану роботу, показники з Google Analytics та Google Search Console 1 раз у місяць.
Підтримка project-менеджера
Етапи роботи
1. Брифування На першому етапі ми знайомимося із клієнтом, його бізнес-моделлю та безпосередньо сайтом. Проводимо опитування, щоб виявити всі очікування, побажання та побоювання. Проводимо безкоштовну консультацію.
2. Аналітика Після підписання угоди ми отримуємо необхідні доступи та починаємо роботу із детальної аналітики вашого сайту та конкурентів. Це допоможе сформувати первісне уявлення про стан веб-ресурсу та його місце серед аналогічних проєктів у пошуковій видачі.
3. План дій На основі аналізу ми пропонуємо план дій - стратегію SEO-просування, визначаємо бюджет і коло фахівців, необхідних для виведення сайту у лідери пошукової видачі.
4. Реалізація заходів Після узгодження плану, ми беремося за його безпосереднє виконання. Це найтриваліший процес, тому варто запастися терпінням.
5. Масштабування За кілька місяців почнуть з’являтися перші результати. Ми проводимо аналіз досягнень і пропонуємо внесення корективів у слабкі ланки та масштабувати найбільш виграшних заходів.
Переваги SEO-оптимізації веб-ресурсів
Не треба платити за кліки: у таргетованій рекламі або Ads власник сайту оплачуєте кожен клік. Якщо ж ваш сайт виходить у ТОПи пошукової видачі за органікою, то за такі переходи плата не стягується, тобто це безкоштовна реклама.
Цільовий трафік: пошукові системи показують ресурси у відповідності до певного запиту користувача. Тобто, якщо людина “загуглила”, наприклад, фразу “доставка суші у Києві”, відповідно вона готова їх замовити. А, значить, це вже тепла аудиторія.
Бюджетність: є певний міф, що SEO - це безкоштовний інструмент маркетингу. Але насправді це не зовсім так. Адже на початкових етапах розкрутки сайту, доведеться таки вкластися у той же копірайт, дизайн, покупку беклінків тощо. Але на відміну від інших видів реклами, SEO має довготривалий ефект. Так сплативши один раз за якісну статтю, ви будете отримувати безкоштовний трафік на неї і через рік, і через два і через десять.
Зростання продажів та лідів: SEO-просування ефективне в довгостроковій перспективі. Чим цікавіше та корисніше наповнення вашого сайту, тим частіше пошукові системи будуть пропонувати ваші сторінки користувачам. А отже трафік із часом зростатиме у геометричній прогресії.
Технічний стан сайту: окрім наповнення сайту контентом та придбання зовнішніх посилань, професійний SEO-фахівець також проводить аудити сайту на предмет його зручності, функціональності, привабливості, швидкості завантаження та інших характеристик, важливих для користувачів.
Найчастіші запитання
Що таке внутрішня SEO-оптимізація сайту? Це процес покращення сторінок сайту, щоб вони були більш релевантними для пошукових систем у мережі Інтернет. Сюди входить зокрема: виправлення помилок в коді, оптимізація дизайну та креативів, робота над структурою сайту, семантикою, мета-тегами, заголовками, мікророзміткою, редіректами тощо.
Що таке зовнішня SEO-оптимізація сайту?
Це комплекс робіт для підвищення рейтингу сайту в мережі. Сюди входить аналітика, дослідженню конкурентів, ніші, а також підбір та розміщення якісних тематичних зовнішніх посилань, крауд-маркетинг, лінкбілдинг.
Через скільки часу чекати на результат впровадження SEO-стратегії?
Виведення сайту у ТОПи пошукової видачі зазвичай займає від 6 місяців. Але результат напряму залежить від низки факторів:
наскільки конкурентна ніша;
на скільки якісні сайти ваших конкурентів та як давно вони створені;
який поточний стан вашого сайту чи вимагає він покращення та наповнення;
який бюджет закладаєте у розкрутку - чим більший бюджет на SEO, тим швидше сайт потрапить лідери.
Скільки обійдеться SEO-просування?
Ціна на SEO дуже сильно варіюється в залежності від цілої низки чинників. Зокрема, ніші, конкурентності, технічного стану сайту, обсягу робіт, обраного плану. Більше того, вартість може змінюватися щомісяця в залежності від задач та стратегії. Попередню вартість SEO-просування допоможе скласти первинний аудит сайту. Чим більше роботи, тим вищою буде ціна.
Якими KPI вважати ефективність SEO?
Якщо ефективність гугл-реклами чи таргету оцінити відносно просто: наприклад, за кількістю лідів, рівнем продажу, принесеним доходом тощо. То у SEO-просуванні варто дивитися на наступні показники: ● підвищення позицій сайту в пошукових результатах; ● збільшення видимості сайту в пошукових системах; ● зростання кількості відвідувачів; ● збільшення тривалості сеансів користувачів; ● зростання кількості цільових дій на сайті; ● зниження вартості кліка, підвищення ROMI органічного трафіку.
Замовити зворотний дзвінок
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності